Web Design
Web Design
Do
wn
 
U
P
View more
Do
wn

4 τρόποι για να προσελκύσετε πελάτες στο LinkedIn

Το Linked In με πάνω 645 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, έχει γίνει ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία του Digital για τη δημιουργία σχέσεων στον επιχειρηματικό κόσμο. 

Ενώ πολλοί το χρησιμοποιούν για να αυξήσουν το δίκτυό τους, ή για να βρουν νέες ευκαιρίες εργασίας, παράλληλα υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες της πλατφόρμας για να αυξήσουν το πελατολόγιό τους. Όπως ακριβώς συμβαίνει με τις τηλεφωνικές κλήσεις ή τα emails, έτσι και μια "ψυχρή" διασύνδεση στο LinkedIn μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε νέους πελάτες, με την προϋπόθεση ότι θα αξιοποιηθεί σωστά!

Χρησιμοποιώντας μερικές καλές τακτικές ώστε να μη γίνετε ενοχλητικοί, ή να μη φανεί ότι προσπαθείτε απεγνωσμένα να πουλήσετε, έχετε τη δυνατότητα να μετατρέψετε τις επαφές του Linked In σε πελάτες.


1. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με το πρώτο και πολύ σημαντικό tip, δηλαδή το να χρησιμοποιείτε έξυπνα την αναζήτηση του Linked In.

Το LinkedIn έχει πάνω από 90 εκατομμύρια senior-level influencers και πάνω από 63 εκατομμύρια decision-makers που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα. Αυτό αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για τους B2B marketers που μπορούν να κάνουν αυτά τα άτομα να υιοθετήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Το να γνωρίζετε λοιπόν το κοινό που θα στοχεύσετε πριν ακόμη προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε μαζί τους είναι απολύτως απαραίτητο. Το να μαθαίνετε πληροφορίες για την εταιρεία και το άτομο στο οποίο στοχεύετε, θα σας βοηθήσει στο να εντοπίσετε κοινά ενδιαφέροντα ή προβλήματα που αντιμετωπίζουν, στα οποία μπορείτε εσείς να δώσετε λύσεις!

2. Ένας δεύτερος τρόπος να προσελκύσετε δυνητικούς πελάτες στο Linked In είναι να εξατομικεύετε κάθε σας επικοινωνία.

Ένα απλό αίτημα διασύνδεσης στο LinkedIn, σπάνια θα οδηγήσει στα αποτελέσματα που θέλετε. Αντίθετα, θα πρέπει να εξατομικεύσετε τα μηνύματά σας, προκειμένου να ενθαρρύνετε τη δράση και την πώληση. Για παράδειγμα, μπορείτε να στείλετε ένα προσωποποιημένο μήνυμα αναφέροντας κάτι που βρίσκετε ενδιαφέρον για το άτομο που απευθύνεστε, ή παραθέτωντας κάτι συγκεκριμένο από το προφίλ του, ή από το περιεχόμενο που έχει δημοσιεύσει.

Έτσι λοιπόν, αυξάνετε τις πιθανότητες διασύνδεσης με αυτό το άτομο και ενισχύετε τις ευκαιρίες σας να κάνετε μια πολύ καλή αρχή στη μεταξύ σας επικοινωνία!

3. Ο τρίτος και αποτελεσματικός τρόπος διασύνδεσης με δυνητικούς πελάτες είναι να προσθέσετε αξία μέσω του περιεχομένου που μοιράζεστε.

Για να γίνει το Linked In αποτελεσματικό στις πωλήσεις σας, είναι σημαντικό να μην προσπαθείτε να πουλήσετε αμέσως μόλις κάποιος αποδεχτεί το αίτημα διασύνδεσής σας. Αντίθετα, θα πρέπει να του προσφέρετε αξία με το να μοιράζεστε τακτικά στο προφίλ σας περιεχόμενο που αντανακλά τον κλάδο, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των πελατών σας.

Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, μπορείτε να μοιράζεστε σχετικά νέα, στατιστικές, ή γνώσεις από τη δική σας εργασιακή εμπειρία. Μη φοβάστε να μοιραστείτε case studies σχετικά με τον τρόπο που τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας βοήθησαν άλλους πελάτες! Αυτή η πληροφορία μπορεί να επηρεάσει πολύ, αφού μια έρευνα του Linked In απέδειξε ότι το 91% των marketing executives βλέπουν την πλατφόρμα ως το καλύτερο μέσο για να εντοπίσουν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας! Χρησιμοποιώντας λοιπόν αυτές τις τακτικές, παρέχετε στους υποψήφιους πελάτες ή αγοραστές στο LinkedIn έναν πιο αποστασιοποιημένο και χαλαρό τρόπο να μάθουν τι προσφέρετε.

Επιπλέον, ανάλογα με το είδος περιεχομένου που δημιουργείτε και μοιράζεστε στην πλατφόρμα, δίνετε την ευκαιρία στο κοινό να σας γνωρίσει καλύτερα. Το τελικό αποτέλεσμα θα είναι μια αυξημένη αίσθηση εμπιστοσύνης του δυνητικού πελάτη προς εσάς και μια συζήτηση μεταξύ σας που αφορά την πώληση, εάν φυσικά η επικοινωνία γίνει με τον σωστό τρόπο.

Προσοχή: Είναι σημαντικό να μην ενοχλείτε τους υποψήφιους πελάτες σας με συνεχόμενα προσωπικά μηνύματα σχετικά με το περιεχόμενό σας. Μοιραστείτε περιεχόμενο στο δικό σας προφίλ, έτσι ώστε να μπορέσουν να το ψάξουν ενδελεχώς με το δικό τους ρυθμό. Παρ’ όλα αυτά, φροντίστε να παρακολουθείτε τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών με το περιεχόμενό σας, προκειμένου να εντοπίσετε ποιος δείχνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Έπειτα, στείλτε προσωπικά μηνύματα σχετικά με το περιεχόμενό σας μόνο όταν είναι πολύ σχετικά με το εκάστοτε άτομο και μπορείτε να τα εξατομικεύσετε.

4. Η τέταρτη και εξίσου σημαντική συμβουλή που θα σας δώσουμε σήμερα είναι το να στοχεύσετε στη μεταφορά της συζήτησης offline.

Ενώ το Linked In μπορεί να γίνει μια αξιόπιστη πλατφόρμα για να προσεγγίζετε νέους πελάτες, δεν είναι το μέρος όπου θα "κλείσετε" την πώληση. Γι αυτό το λόγο, θα πρέπει πάντα να κατευθύνετε τις προσπάθειές σας στο να προετοιμάζουν τον πελάτη να εμπλακεί μαζί σας offline. Ανάλογα με τις μεθόδους πώλησης και με το τι δουλεύει καλύτερα για τους πελάτες σας, επιδιώξτε μια τηλεφωνική επικοινωνία, ένα video chat, ή ακόμα καλύτερα μια διαπροσωπική συνάντηση με το άτομο που σας ενδιαφέρει.

Σε κάθε περίπτωση, δε πρέπει να ξεχνάτε ότι τα Social Media απαιτούν χρόνο και ενέργεια για να μπορέσουν να λειτουργήσουν προς όφελος της εταιρείας σας.

Εάν πάλι αναζητάτε έναν αξιόπιστο συνεργάτη που θα σας βοηθήσει στο Social Media Marketing της επιχείρησής σας, η NetPlanet ως πιστοποιημένη Premier Google Partner, διαθέτει την εξειδικευμένη ομάδα, αλλά και την τεχνογνωσία για να πετύχετε τα μέγιστα αποτελέσματα!

Μέχρι το επόμενο Web Next, να είστε όλοι καλά!

Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;