Web Design
Web Design
Do
wn
 
U
P
View more
Do
wn

4 λάθη στα Social Media που εμποδίζουν τις πωλήσεις σας!

Γεια σας και καλώς ήρθατε στο Web Next! Στο σημερινό επεισόδιο θα αναλύσουμε 4 σημαντικά λάθη στα Social Media που εμποδίζουν τις πωλήσεις σας.

Σίγουρα θα γνωρίζετε ότι τα social media είναι ένας από τους πιο διαδεδομένους διαδικτυακούς χώρους για πωλήσεις. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι τα καταφέρνουν όλοι! Πολλά brands απομακρύνονται από το στόχο τους, εστιάζοντας αποκλειστικά και μόνο στις πωλήσεις, και όχι στην αλληλεπίδραση με το κοινό τους. Είτε πρόκειται για online, είτε για offline πωλήσεις, το πιο σημαντικό συστατικό για μία επιτυχημένη πώληση είναι η σχέση που χτίζετε με τους πελάτες σας.

Πρώτο λάθος στα Social Media που εμποδίζει τις πωλήσεις σας!

Το 1ο σημαντικό λάθος που μπορεί να κάνει ένα brand είναι να αντιμετωπίζει τα social media σαν προωθητικά κανάλια: Ενώ οι κοινωνικές πλατφόρμες μπορεί να μοιάζουν με το ιδανικό μέρoς για να επικοινωνήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, προσέξτε να μην πέσετε στην παγίδα του να κάνετε μόνο αυτό. Σε μια τέτοια περίπτωση, είναι πολύ πιθανό να καταλήξετε να σας αγνοούν, ή ακόμα χειρότερα να γίνετε ενοχλητικοί στους δυνητικούς πελάτες σας.

Αντιθέτως, εάν συναναστραφείτε μαζί τους και δημιουργήσετε ένα πρόσφορο έδαφος για πραγματικές συζητήσεις, θα πετύχετε περισσότερες πωλήσεις μακροπρόθεσμα. Σκεφτείτε το σαν ένα εικονικό networking event και χρησιμοποιείστε τις κοινωνικές πλατφόρμες για τον σκοπό που δημιουργήθηκαν, δηλαδή να βρείτε ανθρώπους με τους οποίους θέλετε να συνδεθείτε και να δημιουργήσετε σχέσεις μέσω συζητήσεων και σχετικού περιεχομένου.

Δεύτερο λάθος στα Social Media που εμποδίζει τις πωλήσεις σας!

Το 2ο λάθος που παρατηρούμε στα social media είναι ότι ζητάτε κάτι προτού δημιουργήσετε τις βάσεις για εμπιστοσύνη: Ζούμε σε μία εποχή όπου είναι δύσκολο να δημιουργήσουμε απόλυτη εμπιστοσύνη σε κάποιον άνθρωπο, πόσο μάλλον διαδικτυακά. Οι άνθρωποι έχουν χάσει την εμπιστοσύνη τους στον επιχειρηματικό κόσμο, γεγονός που τους κάνει πιο δύσπιστους και καχύποπτους. Κανένας δεν θέλει να νιώθει ότι τον εκμεταλλεύονται, ή ότι τον κοροϊδεύουν.

Έτσι, το να τους ζητήσετε να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας πριν καν δημιουργήσετε το αίσθημα της εμπιστοσύνης, θα σταθεί εμπόδιο στις προσπάθειές σας να πουλήσετε πριν καν τις ξεκινήσετε. Μια καλή αρχή είναι να εμπνέετε εμπιστοσύνη στους πιθανούς πελάτες σας, ακούγοντάς τους προσεκτικά στα social media. Γνωρίστε τους ίδιους, τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, καθώς και τη γλώσσα που χρησιμοποιούν για να επικοινωνήσουν τα προβλήματά τους.

Μόλις αποκτήσετε βαθιά κατανόηση της ιδιοσυγκρασίας των πελατών σας, μπορείτε να ξεκινήσετε να αλληλεπιδράτε με αυτούς. Στη συνέχεια, ενισχύστε αυτή τη σχέση εμπιστοσύνης μέσω της ανταποδοτικότητας, παρέχοντάς τους χρήσιμο και ενδιαφέρον περιεχόμενο.

Τρίτο λάθος στα Social Media που εμποδίζει τις πωλήσεις σας!

Ένα επόμενο λάθος που εντοπίζουμε στα social media, είναι η ελλιπής έρευνα που γίνεται σχετικά με τους πελάτες μας: Μια ολοκληρωμένη έρευνα είναι τόσο σημαντική, που μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στην επίτευξη μιας πώλησης και στο να μην λάβετε ποτέ απάντηση από έναν δυνητικό πελάτη. Ιδιαίτερα στην ψηφιακή εποχή, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για να μην επενδύετε το χρόνο σας σε μια ενδελεχή έρευνα των πιθανών πελατών σας.

Το να δείχνετε ότι έχετε προσπαθήσει, μπορεί να κάνει τεράστια εντύπωση στους πελάτες σας. Για παράδειγμα, εάν επιθυμείτε να πουλήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας σε μία συγκεκριμένη εταιρεία, αναζητήστε την λεπτομερώς πριν την προσεγγίσετε. Αποκτήστε την πιο ολοκληρωμένη εικόνα που μπορείτε, αναζητήστε αυτούς που παίρνουν τις αποφάσεις εκ μέρους της, τους πελάτες της, τους ανταγωνιστές της, και γενικότερα τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται. Αυτές η πληροφορίες θα σας φανούν εξαιρετικά χρήσιμες για να εντοπίσετε τι είναι σημαντικό για αυτούς και τι τους κινητοποιεί. Έτσι, θα είστε σε θέση να διαμορφώσετε προσωποποιημένα μηνύματα και προτάσεις προς τους αποδέκτες σας.

Τέταρτο λάθος στα Social Media που εμποδίζει τις πωλήσεις σας!

Ένα 4ο και πολύ δημοφιλές λάθος είναι η δημοσίευση αυθαίρετου περιεχομένου: Η ανάρτηση τυχαίου περιεχομένου που δεν συσχετίζεται με την εταιρεία σας, στην καλύτερη περίπτωση θα αποτελέσει χάσιμο χρόνου για εσάς και στην χειρότερη, θα βλάψει την εικόνα του brand σας. Οι πελάτες στα πρώτα στάδια μιας πώλησης, αυτό που αναζητούν είναι η ενημέρωση. Όταν θα νιώσουν έτοιμοι να μιλήσουν με κάποια εταιρεία, το πιο πιθανό είναι απευθυνθούν σε εκείνη που τους παρείχε την καλύτερη, πιο ολοκληρωμένη και χρήσιμη πληροφορία κατά τη διάρκεια της αναζήτησής τους. Και φυσικά θέλετε να είστε εσείς το πρόσωπο στο οποίο θα απευθυνθούν πρωτίστως.

Για να το καταφέρετε αυτό, σταματήστε να δημοσιεύετε γενικό προωθητικό περιεχόμενο της εταιρείας σας. Αν κάνατε σωστά την έρευνά σας, θα γνωρίζετε ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση των πελατών σας, καθώς και τι είναι αυτό που τους κινητοποιεί. Χρησιμοποιείστε αυτή τη γνώση για να δημιουργήσετε μοναδικό και συγκεκριμένο περιεχόμενο για αυτούς τους πελάτες, έτσι ώστε να τους ενημερώσετε για τις λύσεις που μπορείτε να προσφέρετε.

Γίνετε ο ειδικός που μπορεί πραγματικά να τους βοηθήσει! Αυτό, λοιπόν, που έχει σημασία στην προσπάθειά σας να πουλήσετε μέσω των social media, είναι οι ίδιοι σας οι πελάτες. Κρατήστε αυτούς στο κέντρο κάθε απόφασης που παίρνετε και θα έχετε κερδίσει το παιχνίδι των πωλήσεων! Αν πάλι αναζητάτε τον κατάλληλο συνεργάτη που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας, η NetPlanet ως πιστοποιημένη Premier Google Partner, διαθέτει εξειδικευμένους Marketers, που θα αναλάβουν αποτελεσματικά την προώθηση της επιχείρησής σας στο Internet!

Μέχρι το επόμενο Web Next, να είστε όλοι καλά!

Για σωστή διαχείρηση Socia Media πατήστε εδώ!


Share on Social Media
Σας κάλυψε αυτό το άρθρο;